Aprofita el 2024 per continuar formant-te i millorar la teva ocupabilitat!

Mai no és tard per aprendre. Ja sigui per millorar habilitats amb què ja comptes, com per iniciar-te en noves, el món laboral és cada vegada més exigent i ens requereix estar contínuament evolucionant i adaptant-nos per no quedar-nos desfasats. A Espanya, les institucions públiques encarregades d'impartir formació ens ofereixen titulacions oficials a diversos sectors i en multitud de nivells.

Conèixer els diferents terminis d'inscripció és fonamental per poder aprofitar les oportunitats formatives esmentades, per això, des del departament d'orientació laboral d'UGT, us hem preparat un resum dels diferents organismes públics i les dates en què solen obrir anualment els terminis d'inscripció . A més, segons la situació laboral de les persones interessades, poden estar totalment o parcialment subvencionats.

A continuació trobareu les dates i èpoques de l'any claus per aprofitar les diferents oportunitats de formació que s'ofereixen des de diferents entitats:

- Gener:

• Servei d'Educació de Persones Adultes (SMEA)

• Cursos de l'Ajuntament de Palma on s'imparteixen idiomes, formació bàsica, cursos de preparació per a la nacionalitat, informàtica i noves tecnologies i preparació a proves d'accés.

- Juny:

• Escola Oficial d´Idiomes

• Formació professional (presencial)

• Servei d'Educació de Persones Adultes (SMEA)

- Juliol:

• Escola Oficial d'Idiomes/Llista de reserva

- Setembre:

• Escola Oficial d'Idiomes/Últimes vacants setembre

• Formació professional (presencial)/Vacants setembre

• Formació professional a distància

• Servei d'Educació de Persones Adultes/3a Convocatòria

A més, us deixem els enllaços perquè pugueu estar informats i anar consultant les novetats dels diferents centres on s'impartiran aquestes formacions:

Recordeu que hi ha altres entitats com el SOIB o PalmaActiva, que van oferint formació continuada de manera puntual al llarg de tot l'any. En aquest cas, haureu d'estar pendents en tot moment, consultant les seves planes web amb freqüència. Des d'UGT, estarem encantats d'assessorar-vos tant en el seguiment com en l'elecció de qualsevol formació que us interessi.

No deixeu passar a 2024, l'oportunitat de formar-vos per tenir més oportunitats laborals el dia de demà!

PIO de SOLI UGT.IB forma part del programa: “SOIB Itineraris Integrats d'Inserció”, promogut pel SOIB i compta amb el finançament del Fons Social Europeu Plus (FSE+).